Budda

Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Posten.

Av budda - 10 november 2009 15:03

Har med posten fått 5 armband jag beställt av Annie (se länklistan *peka*). De är LJUVLIGA! Särkilt det bruna.

*kär*

     

  

Jag fick ett brev skrivet på det finaste brevpapper jag sett. Det var marsvin på. :)

Jag fick även en sten på vilken det på ena sidan står ´Du är...` och på baksidan: sten-tuff. Vitsigt va?Tungan ute

Tack så mycket - för krämen också. Jättefint.


Före lunch vad blodsockret lägre än på väldigt länge.Skrattande  

Skall i kväll i väg ett ärende då en bloggis ringt och bett om hjälp. Sedan skall jag blogga om något som hänt i dag. Ha en fin dag tills vi hörs.

*skickar ut kärlek*

 
 
Gröngöling

Gröngöling

10 november 2009 16:19

SÅ fina! Det med grönblå pärla är jättevackert också.
Grattis!!! till lågt blodsockervärde!

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

10 november 2009 21:23

KUL att du tyckte om dem :-) Har hållit tummarna för att "lukta-gottet" skulle hålla i postgången, och det verkar det ju ha gjort.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Arletta

10 november 2009 21:26

Hihi...igår satt Lovisa som förtrollad och tittade på din blogg och beundrade dina marsvin. Å så fiiiin- sa hon för vasrje bild. :)

Lovisa har ju en engen låtsas-marsvin som heter Fia och bor i diskmaskinens bestickkorg. Den snor hon så fort hon får chansen. Det går inte att försöka förklara för henne att man behöver den för att fylla diskmaskinen. Där bor ju Fia ju, får man till svar. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards