Budda

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Lördagshiss & diss.

Av budda - 28 november 2009 11:52

Hiss:


N y  b o k   av  K a r i n   A l v t e g e n

H e m m a s p a

L e d i g


Diss:


F ö r k y l n i n g   m e d  p å v e r k a n  a v   b l o d s o c k r e t

P l u s   p å  v å g e n   m e d   p å  v e r k a n   a v    b l o d s o c k r e t

N a t t ä t a n d e   a v  L ä k e r o l    m e d  p å  v e r k a  n    a v  b l o d s o c k r e t

 
 
Ingen bild

Katrinelund

28 november 2009 13:10

Förkyld? TRÅKIGT! Hoppas att du slipper feber och inte behöver ligga till sängs...
Kanske du njuter av en god bok nu när du bör vila?
Verkar redan ha börjat på din andra Alvtegen-bok och kan förstå din iver - hon är omtyckt av både läsare/lyssnare och kritiker.

 
Ingen bild

Katrinelund

28 november 2009 13:19

Läste precis Sydsvenskans omdöme om sista delen av S Larsson-filmatiseringarna. Fin kritik och N Rapaces insats klassas som lysande.
Jag tycker fotona av Rapace från filmerna är mer eller mindre bisarra. Å andra sidan har jag varken läst böckerna eller sett någon av filmerna, så jag vet inte om hennes punkliknande stil handlar om "den lilla flickan" som vill göra revolt eller om det är en förklädnad av annat slag...
I alla fall, önskar dig en skön biostund på måndag!!!

 
Gröngöling

Gröngöling

28 november 2009 14:33

Mysigt med hemmaspa...
Trist med förkylning. Trodde inte att Läkerol kunde påverka blodsockret.
Jag har nog också någon infektion för jag är jättetrött efter lussekattsbak. Nu ska jag vila.
Hoppas du får en skön eftermiddag Budda.
Kram

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Arletta

28 november 2009 15:30

Hej igen! Nu var det verkligen ett tag sen jag var inne och kikade. Det har gått i ett här. Fint bord ni köpt! Trist med förkylning. :(

 
Sara

Sara

28 november 2009 15:51

haha men du läkerol e okej.. så länge mna inte missbrukar det :p

Ja, jag gillar inte Tove i idol! Hon är för mallig nu o nästan som om hon e helt hundra på att hon kommer vinna.. gillar inte det även om hon faktiskt är jätte duktig så stör jag mig mest på henne när hon uppträder..
Jag hade nog valt Reza eller Erik. Eftersom Reza hade en jätte bra röst och var väldigt ödmjuk. Tyvärr höll inte språket för henne.. Men erik är jätte bra. Stark röst duktig på scen o så..

Vem hade du valt?

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

28 november 2009 16:54

Ne men vet du, det var en annan tjej som kommenterade ett gammalt inlägg o hon tyckte med att Tove var för mallig :) Måste ju fler som märker det.. hoppas jag haha..

Tack så mycket! Ha en trevlig kväll!

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards