Budda

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Trettondagen.

Av budda - 6 januari 2010 14:36

Dagen nästan började på badhuset.

  

Blev sugen på att själv simma sedan jag flera dagar under julledigheten sett barnen simma.


Efteråt blev det ett besök på stora köpcentrat. Jag kände jag vill ha något nytt till nya arbetet. Något som döljer min mage   och ser fräscht ut.

    

Har jeans-väst, stickade västar och ´servitör-västar´ att ha till.

Om jag vill.

Scarves är aldrig fel, har ett 30-tal i olika färger och material.

  

En röd kofta på REA hängde med hem.

  

Liksom ett par sköna jeans.

  

Nu blir det en eftermiddagspromenad under vilken jag skall börja lyssna på Läckbergs andra bok ´Predikanten´. Den första, ´Isprinsessan´,

lyssnade jag klart på i går. Väldigt bra!   


Till kväll skall jag göra köttfärssås resp quornfärssås med Barillapasta till.

Hoppas jag orkar med något på ´att-göra-listan´också.  

 
 
Ingen bild

viol

6 januari 2010 14:49

Så fina kläder du hittat! Jag njuter för tillfället av att ha kära syster o svåger hos mig! Solen skiner i ett underbart vinterlandskap - gör mig glad!

Kram till dig

 
Ingen bild

Katrinelund

6 januari 2010 17:19

Önskar dig en god fortsättning på året och inte minst en bra början på ditt nya arbete! :-)

 
Annie

Annie

6 januari 2010 17:27

Vilka fräsiga kläder!! Kanon att shoppa på rea, ju ;-) Själv verkar det som att jag shoppat färdigt på ett tag, nu.

Kramiz

http://www.peek-a-boos.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

6 januari 2010 21:09

Fina kläder! Jag borde ut på en shoppingsväng jag med.

http://kludd.se

 
sussi

sussi

7 januari 2010 14:44

snygga kläder!!!!

http://fritidsforskare.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards