Budda

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Sorterar.

Av budda - 6 januari 2010 17:42

Några dagar återstår till jag skall börja mitt nya arbete på kommunhuset.

En genomgång och genomrensning av garderoben väntar. I går var det hårspännenas tur.

  

Krokodilklämmor, strassmycken, klämmor, snoddar, hårband m.m måste också gås igenom.  

Skor och smycken (har massor men används av någon anledning sällan) skall få komma till sin rätt. Är det jag? Är det min värld? Jag som helst vill ha håret samlat i spänne, topp, baggy pants & mina Asics.  


På en annan plats, i en annan blogg har jag börjat skriva och försöker fundera ut det jag från början  e g e n t l i g  e n  ville blogga om när jag i somras startade bloggen vid namn suntliv.


Jag har börjat närma mig det jag behöver ventilera eller vill ha nerskrivet, för min skull. Kan jag sedan få positiv feedback eller bra tips är det välkommet men ännu ligger jag litet lågt dvs jag lämnar inte adressen här i inlägget i klartext men... m e n  



Ha en fin kväll, bloggvänner.

 
 
Gröngöling

Gröngöling

6 januari 2010 18:54

Vilka snygga skjortor du har köpt! Blir säkert också snyggt med väst till.
Bra att blogga om sådant man verkligen vill blogga om.
Annars blir det ju... trist för en själv?
Men det där med anonymiteten är ju förstås svårt.
Ha det så gott ikväll.

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
sussi

sussi

7 januari 2010 14:43

Har du bra tips hur man får hårklämmor, snoddar att INTE försvinna..*blubb* Försöker hålla dom i en låda men vips är de spårlöst försvunna sen..

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Jasas

Jasas

7 januari 2010 19:34

Hoppas jag får adressen för nu blev jag himla nyfiken! :D

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards