Budda

Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Ständigt kär. :)

Av budda - 8 januari 2010 18:21

  

  

  

Marsvin är fantastiska djur. Jag har haft marsvin i precis 2 år och förundras över dessa fina djur.  Det enda smolket i bägaren är att vi en dag skall skiljas åt.

Så är det. Med djur, vänner, barn, partner, ägodelar.


D ä r   d e t   f i n n s   e n   b ö r j a n

f i n n s   d e t   e t t   s l u t.

 

Min sista semesterdag. Ja ni ser att jag njutit på massagedynan i den tillbakalutade fåtöljen (nåja jag har även varit ute på promenad i iskylan i nära 2 timmar sammanlagt, gräddat 100 plättar , ringt nya arbetsplatsen, fått arbetspassen för nästa vecka m.m :) )

  


Längtar efter Let´s dance (premiär i kväll) och skall se om jag kan göra någon nytta samtidigt som programmet visas.  

Har i dag påbörjat Camilla Läckbergs tredje kriminalroman. Härlig underhållning. Vi har många duktiga svenska författare. Tipsa mig gärna om fler.


Tack.

 
 
Ewa

Ewa

8 januari 2010 21:07

Åååhh, Kit....! Puss o snus

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Gröngöling

Gröngöling

8 januari 2010 21:25

Vilka linslöss dina marisar är!
Hundra plättar, bra gjort!
Lycka till på nya arbetet!

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katrinelund

9 januari 2010 09:58

Kitty, Star of the Show! :-)

 
Pär

Pär

9 januari 2010 13:48

Kit är en riktig söting! Hon ser alltid så (snällt) busig ut.
Lycka till på nya jobbet. Jag börjar också på måndag och efter 2.5 vecka semester känns det nästan som ett nytt jobb. Eller kanske inte, det brukar ta en kvart så är man inne i det igen...

http://sundback.dyndns.org

 
Ingen bild

viol

9 januari 2010 14:37

Vilken goding hon är och vilken bra fotograf du är! Stort lycka till på nya jobbet! Hoppas vi kan parerar någon buss!

Stor kram från mig till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards