Budda

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Jag vill bromsa tiden!

Av budda - 17 januari 2010 16:42

Tiden går så fort när man är ledig. Upplever du också det? I morgon är det dags igen att bege sig till arbetet men å andra sidan är det i morgon. Nu är nu.

Har i dag pysslat, städat litet, lyssnat på Läckbergs Tyskungen och skrattat åt Micke. Tack Micke!  *peka i länklistan* Kul man kan skoja.


Jag hittade tacokryddad quornfärs i frysen. Paprikabitar och kidneybönor i.

Brynte gul lök, lade i färsen tillsammans med passerad tomat och mycket krydda. Det blev en jättegod gryta typ chili con quorn. Så nu kokar jag ris så finns det några middagar och lunchlådor.  



Lilla Kit hamnade på bild igen, lilla hjärtat.


Hoppas nya veckan skall börja bra för oss alla.


  

K r a m från mig. Tack för din tid.    

 
 
Micke

Micke

17 januari 2010 21:37

Du länkar väl inte direkt till rumpan hoppas jag ;)
Jobb i morgon ja! Skönt med lite fasta saker också är detta slöande på helgerna *s*

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards