Budda

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Måndag.

Av budda - 18 januari 2010 18:56

Direkt från arbetet till apoteket.  

  

Något har flugit i mig.Men det går över.


Hemma hade jag fått post. Brev från Cliff, några brev med mindre smickrande innehåll (läs räkningar), en DVD (någon som minns Tillbaka till Eden som gick på tv?   ) ett härligt magasin och denna cd-bok med duktiga Lena Nevander Friström.

  

Men hallå, livet är bara nu!

Så sant så sant.


Har i dag lyssnat på några spår av Camilla Läckbergs bok. Är på den nästsista som heter Sjöjungfrun.Jag känner nästan för en paus då de första fem böckerna  i serierna har jag avverkat inom två veckor. Men de har varit bra.  


Har inte så värst mycket att berätta. Tror inte min upprördhet på hemvägen eller min arbetsdag är av något större intresse för er som för mig.  

Det blev bra då jag kom hem. För där sprang nämligen en schäferkille på 15 månader och vid namn Kasper. Han var ljuvlig i snön. Då smälte jag som vax.   Vilken glädje.  


Nu blir det popkorn.


Hoppas din dag varit bra!

Kärlek och värme!

  

 


 
 
Gröngöling

Gröngöling

18 januari 2010 20:53

Visst var det härligt med nysnön idag!
Blä att du har ont i halsen. Hoppas du kan sova bort det.
Ha det bra ikväll!

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

18 januari 2010 20:54

Ajaja, inget bra med halsont inte!
Hoppas det går över.

Det hoppas jag mitt skumma i käken gör med. Känns bättre idag.

http://kludd.se

 
Ewa

Ewa

18 januari 2010 21:09

Jag frågade min läkare om den där medicinen för länge sedan och hon kollade upp den. Den innehåller ett sorts bedövningsmedel som gör att den fungerar smärtstillande. :-P

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

19 januari 2010 09:02

Härlig nostalgitripp att se Tillbaka till Eden. Jag plöjde den förra veckan :-) Luta dej tillbaka och njuuuut.
kram

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards