Budda

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Ännu en dag går mot sitt slut.

Av budda - 20 januari 2010 20:13

Bokat bio till helgen. Have you seen the Morgans? med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker skall det bli.  Någon här som sett den?



Har en massa smågrejor att berätta men vem vill läsa mina vardagsbestyr?  Jag trivs hitills väldigt bra på nya arbetet, går och funderar på en ny säng.

  

Funderar över min semestervecka i maj. Har planer. Är på Läckbergs nästsista bok, Sjöjungfrun. Köpte den sista och sjunde (Fyrvaktaren) i dag. Känner av njuren.  Min mor har blivit inlagd igen för hjärtat. Jag funderar vidare på mina högskolestudiers vara eller icke vara denna termin.

Men mest av allt är jag så nöjd med nya arbetet. Att jag promenerar en timme om dagen. Att jag har en hel del att se fram emot. Att vara smärtfri i magen.Att jag kan vara positiv.Att känna tacksamhet.Att kunna höja blicken. Att rikta fokus från det som är mindre bra. Att kunna glädjas.  


Här är Hanna med Sankan.

  


Och Hanna. Hjärtebarnet.  

   

Tack för din tid.


Sov gott.

 
 
Ingen bild

violo

21 januari 2010 21:53

Fina fina Hanna:) Så glad jag blev att höra din röst igår! Också glad att du trivs på nya jobbet!
Nu har jag gått på helg, långledig, känns så skönt och lyxigt! Vi tänkte också gå på bio i helgen, blir nog Avatar. Ha det gott kära vän! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards