Budda

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Tänk om jag fick vara med.

Av budda - 22 januari 2010 18:35

... i Let´s dance. Det hade varit kul.   


Hoppas din dag varit bra.  Jag slutade vid lunch i dag och det känns lyxigt.

Tycker tiden går fort på kontoret.   Undrar när jag skall veta vad jag vill arbeta med i det långa loppet.  Men i dag är i dag och bitarna faller väl på plats?  Vet DU vad DU vill göra?


I dag kom inlogg från högskolan. Till en av kurserna jag funderar att gå.

Får fundera litet till.


Eva, säljare av Partylite-produkter och tillika boende i området var och hämtade pengar för varor jag beställt. Många, underbara, fina doftljus, en vacker, hög,  munblåst stormlykta jag skall ha ett vackert ljus i. Bland annat.

  *mysa*


Som ni märker har jag inte så mycket att berätta. Eller jo, jag skulle kunna berätta. Jag har inte riktigt hittat formen för bloggandet. Inga särskilda bilder har jag heller i dag.


Hoppas helgen blir bra.   

 
 
Nannis

Nannis

22 januari 2010 19:17

Hade varit häftigt om du var med i lets dance! :D Men det hade inte varit så spännande, för du hade ju fått tior rakt igenom ;)

Kram på dig och tack för att du finns i mitt liv! :)

http://nannis.blogg.se

 
Jasas

Jasas

22 januari 2010 20:15

Det hade ju varit skitkul om du varit med i Let's dance! Då hade jag suttit slickad framför tv:n, det kan jag lova dig (tycker ju inte så vidare om det programmet, annars).

Jag vet bara att jag vill jobba nära människor.. hjälpa till en bättre vardag. Sen om det är äldre, barn eller ungdomar.. det spelar egentligen ingen roll. Men det vet jag att jag vill göra framöver iaf! :) Sen får vi se då jag blir stor................ vad jag vill göra då!

Trevlig helg Tina! Massa kramar från oss!

http://jasas.se

 
Ingen bild

Antonio

22 januari 2010 20:50

Tja, trevligt asså..ingenfara:) jag gillar bara konsten kring tattueringar:) min morfar och mormor är/var konstnärer,tror att jag har ärvt det...men jag har bra smak på vad som är snyggt inom konst:) aha ok du är intstruktör alltså?sjysst... funkar det verkligen att tänka bort bekymmer eller är det någon sorts illusion dvs magi? tankens kraft vs?
Hur är läget annars? skriv när du vill.Antonio

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards