Budda

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Uppe före tuppen. Rise and shine.

Av budda - 23 januari 2010 07:41

Så underbart att komma upp tidigt när man är ledig.

Efter fem tidiga morgnar (05.30) somnade jag gott (på spikmattan, med taklampan tänd) vid 23-tiden. Såå trött. Snart skall jag ge mig på gårdagskvällens disk och tjejerna skall få sina grönsaker. Sen får vi se vad lördagen bjuder på.


Vad har DU för planer för denna vackra dag som ligger framför oss?

 

Hiss:

* Familjen inkl de 8 djuren  

* Ledig dag

* Arbetet

* Ny tid för borttagning av tattoo

* Rätt par åkte ur Let´s dance

* Willys dans i går

* Alla duktiga danspar i Let´s dance

* Partylitebeställning/betalning gjord

* Kläder från Bona parte på väg

* Semesterplaner en vecka i maj

* Mor får hjälp på sjukhuset

* Att få få träffa fina ´Viol´ en stund i går

* Bloggvänner

 

Ja, jag kan hitta hur mycket som helst.  

 

Diss:

* Mor behöver sjukhusvård  

* Fars Alzheimer  

* Människor   



Kärlek och frid från mig.

  

 
 
sussi

sussi

23 januari 2010 19:29

vi fick från kommun gratis skivor 03 :) Jag kan inte med Ola..Du..Var ni på Ripan??? Jag var där på en annan kurs då han var i våras :) MF fungera kanon de vore folk köra på sin lunch.

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Jasas

Jasas

23 januari 2010 20:50

Tråkigt både med din far och mor :( Vet inte vad jag ska skriva mer..

Gör det ont att ta bort tatuering? Måste ju vara dyrt (men så klart värt det). Vad är det för motiv som du tar bort, och var sitter den?

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards