Budda

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Hope for Haiti.

Av budda - 23 januari 2010 22:42

Beyonce sjöng fantastiskt live!  

Kul att se Madonna.  

Justin Timberlake var som vanligt bra och sjöng fina Halelujah. Minns honom så väl från Skandinavium. Vilken show-artist!  

Justin-Timberlake.jpg Justin Timberlake image by gamasutra

Nu är det Rihanna på scen. Hon ser (förlåt mig) hemsk ut   , känner inte igen henne. Väljer en bild där hon är vacker, så som jag minns henne.  


Nattinatt!

I dag har jag bloggat för veckor framåt?   


I morgon är det bio igen!

K r a m.





 
 
Nannisen

Nannisen

24 januari 2010 11:42

Fina bilder på djuren nedan, ja, då menar jag inte madonna och gänget *s* ;)

Jag hissar dig, för jag blir alltid så glad av att se när ditt namn dyker upp på min mobil - och att få besöka dig här på din härliga blogg :)

KRAM

http://nannis.blogg.se

 
masse5

masse5

24 januari 2010 12:26

Hej o tackar för besöket i min blogg*L* Nä kan ju vara lite svårt det förstås veta vad man skriva ibland haha*S*

Ja för det mesta försöker jag att njuta av livet så mycket det bara går*L* Kollar läget på stan o så ibland. bl.a*l* Sen njuta av en skön härlig dusch inte helt fel det heller du..
Gör du själv då for a living??*L*

Ha det gott du med...

Hälsningar Masse

http://masse5.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

24 januari 2010 14:48

Hej!

Jag har inte orkar sitta o skriva i bloggen alls de senaste dagarna. Vet inte varför..

Din kompis har rätt man känner ett rus under flmen o njuter verkligen genom hela :) Avatar asså..
Jag har inte sett den filmen have you seen the mrogans.. var den bra?

Jag har inte börjat köra än utan ska gå på en introdukitionskurs nu för at få söka körkortstillstånd, så himla massa nya regler nu så jag blir galen!

Jag älskar med usa o amerikanskan! Bara man hör några turister snacka så spetsar ja öronen direkt o tjuvlyssnar nästan på dom bara för att jag gillar språket :D

Hur är det med dig annars? Sitter knappt vid datorn längre nu för tiden, om det inte är så att det är någon serie jag vill se haha..

Kramar Sara

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

systerA

24 januari 2010 15:47

Visst minns jag dig! Tänk att stötas på i cyberspace ;). Hoppas allt är bra med dig. Här kommer en STOR kram tillbaka!

/ Andrea

 
Jasas

Jasas

24 januari 2010 19:59

Gud så bra artister det verkade vara! :O

http://jasas.se

 
Truddelutt

Truddelutt

25 januari 2010 19:08

Såg när Justin sjöng sin låt och den var riktigt bra. Låten är ju gudomligt bra i sig så...
Sen såg jag oxå Rihanna och Bono och vadhannuheter. Bra låt men hon var lite 80-talig. :) Gillar hennes röst! Och så gillar jag ju Bono.

Hur går det för dig på jobbet då?
Du kanske har skrivit om det längre ner. Får läsa vidare.

Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards