Budda

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Tell me why I don´t like Mondays....

Av budda - 25 januari 2010 19:36

Skojar!   Det var Boomtown rats som sjöng det.


Hoppas din vecka börjat bra?


Jag har shoppat i dag.  

  


Stora silverringar med hänge.

  


Halsband med glashjärta.  

  


God kvällsmat!

  


Titta vad jag fick av ´lokala ICA´, delas ut till deras stamkunder.  

  

Spaghetti, vetemjöl, margarin, ägg,köttbullar,juice,bacon och ost får man gratis! Är det inte fantastiskt?? Jättegeneröst.   


K r a m  om  någon  vill  ha  en.  

 
 
Jasas

Jasas

25 januari 2010 19:51

Så fina smycken du köpt, men vad är det första för något? Känner inte igen namnet / namnteckningen.. *skäms*.

SÅ fuskigt med ICA! Eller ja, bra, verkligen - men jag vill också ha sånt! :O Jag / vi är ju också stamgäster nere på vårat ICA!

Jag vill ha en kram - så av mig får du en (till)!

http://jasas.se

 
Ingen bild

Arletta

26 januari 2010 09:51

Jättefina örhängen!

Men oj! Sådana erbjudanden får vi aldrig från vår ICA. Vad har du gjort för att förtjäna detta? :)

Du undrade om min ögonfärg. Jag är blåögd. ;)

Gud, vad flitigt du bloggar.

 
Micke

Micke

27 januari 2010 18:23

Hmm, tror inte jag fått så nån gång från ICA. Har varit nån lampa och kokbok nån gång.

Nu är jag "tillbaka" efter nån dags ledighet kan man väl kalla det ;) Så, du kan sluta att oroa dig :)

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards