Budda

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Go´morron!Rise & shine. *klipper med ögonen*

Av budda - 30 januari 2010 08:35

Hoppas du haft en god sömn i natt, det har jag.  


I går kväll när jag skulle lägga mig hade jag fortfarande grym värk i magen (men det är så det är för vissa kvinnor vissa dagar) så jag tog en Orudiskapsel och lade mig på spikmattan. Kom på...jag har ju vetevärmare...ligger de inte här någonstans?   Jodå! Vetevärmaren värmdes och gjorde extra nytta.

Visst är den sööööt?   

  

Jag har en gris-vetevärmare också.  


Häromdagen sa chefen till mig: du...eh...titta där.

Ser att det gått hål på strumpan!

  

Tur jag hade ett par extra i ryggsäcken.  


Hoppas du får en bra lördag!

 
 
Ingen bild

Arletta

30 januari 2010 08:53

Godmorgon! Jättesöt vetekanin. Hoppas det onda släpper snart.

 
Jasas

Jasas

30 januari 2010 09:11

Tjusig maska! :D

Din vetevärmare är ju ursöt! Foto på grisen också, tack! :D

http://jasas.se

 
Ingen bild

Anna

30 januari 2010 12:32

Jag har praktik nu i två veckor (samma plats som i höstas) så om det passar kan jag komma förbi efter jobbet någon dag. När är du hemma på eftermiddagarna?

 
Marie-Louise

Marie-Louise

30 januari 2010 14:56

Vetevärmare är så sköna, men min är inte lika söt som din :) Kan vi inte få se grisen oxå ;) Jag hittade hit via din kommentar på min blogg :)

http://www.madredetres.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards