Budda

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

R.I.P Micke.

Av budda - 30 januari 2010 21:31

tv-profil I går hittades Mikael Reuterswärd död i sin somm

Micke Reutersvärd har hittats död i går, i sin sommarstuga, blott 45 år.

Jag minns Micke från ett av tidernas roligaste tv-program (enl mig).

På Rymmen, som tv 4 sände 1997 (tror jag).

Minns någon Hjalle & Heavy som skrev en låt till Micke?   


R:I P!  

 
 
sussi

sussi

30 januari 2010 23:00

Har helt missat att han har dött!!

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Nannisen

Nannisen

31 januari 2010 00:37

Så tragiskt att han dött å så ung! :(

Nog minns jag hjalle och heavy alltid. De var på rymmen när jag bodde i Sollefteå och var ihop med en kille som var galet lik den smalare av killarna, visst var det Hjalle? I alla fall. Vi var på krogen den helgen de var där, och det uppstod en rad märkligheter. Min kille blev konstant bjuden på öl och det tog ett tag innan vi fattade att de trodde att han var Hjalle på rymmen *s*

KRAM

http://nannis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards