Budda

Alla inlägg den 2 april 2010

Av budda - 2 april 2010 21:50

Hoppas din påsk är bra.   Jag är sedan tidigare stressad    pga arbetet och känner att jag skulle vilja vara hemma och fixa hela helgen. Är emellertid uppbokad att åka till föräldrarna och det känns som ett måste när jag inte besökt dem (pga sjukdom, snöoväder...) på ett tag. Varit på stora sjukhuset i dag för att se om min mor.  Känns i bland som om jag går på "reservtanken".

    

Känner mig inte bekväm på sjukhus men får tänka positivt att denna gång är det inte jag som är inlagd.Får vara tacksam för det och stödja mor som är inlagd. Dagen började i alla fall  med en skön ansiktsmask och dusch.

  

Efter det blev det en tur till soptippen med en gammal fåtölj.

Nu är hörnan av rummet luftigare.

  


Töserna har varit underbara som vanligt. Kitty blev så ivrig att hon i ett enda skutt var uppe på timmerhustaket.   

  

Ser du Saras fina tofsar på öronen? Underbara va?  

  

Galamiddag!

  

Vill bara ha lugn och ro! På lördag blir det middag hos vännen

Christopher som ringde i dag och sa att det kan vara skönt att

få lagad mat och inte behöva tänka på det. Också. Åh så härligt!!  

  

Jag säger tack och hej för i dag, långfredag!

  


K r a m!


Råkade du ut för något aprilskämt i går?


Av budda - 2 april 2010 08:41

Vaknade vad jag trodde var 05:13 men det visade sig att de andra klockorna stod på 8:25. Alldeles ljust. Helt underbart. SOL!   Måste ut en runda i parken! Härligt med en ledig dag!  I går såg jag så höga, fina, vackra snödroppar. Åh vad jag har längtat!


Är det föresten någon som vet hur jag lägger in en liten film?

Av budda - 2 april 2010 02:00

Dessa skor hittade jag hos Brandos. Gulliga va?  


Eller denna:

Också från Brandos.   


Men man kan inte få allt.


Ovido - Quiz & Flashcards