Budda

Alla inlägg den 1 april 2010

Av budda - 1 april 2010 16:21

Tack Viol för tid och tröst i morse.  


Underbart vårväder. Jag hade kunnat gå hela vägen men fick skjuts hem.Tidig hemgång dag före storhelg.  

 

UNO-spel en stund på eftermiddagen.    

 

Påskstämning?

   

Påskkort. Skickar du påskhälsningar? 

  

I morgon blir det besök på stora sjukhuset dit min mor flyttats.

Det är cancerstrålningen som förstört hennes redan skadade lungor. Hon får inte luft. Lilla mor. Skall ta med tidningar, påskgotter , kex och halstabletter som hon önskat.


I övermorgon är det planerat en resa på 10 mil, hälsa på far som är ensam i huset. Övrig tid i påsk hoppas jag på vila, städ och pyssel. Härligt.


Haft en bra dag på arbetet trots gårdagens tråkigheter som gjort att jag känner mig ´kantstött´, känsla av otrygghet.


Detta kortet kom med snigelposten i dag (till min förvåning).

  

Från högre chefen.


K r a m!



Ovido - Quiz & Flashcards