Budda

Alla inlägg den 3 april 2010

Av budda - 3 april 2010 20:31

Dagen i några bilder.


Föräldrahemmet där påskafton tillbringats.  

  

Hade gjort en vegetarisk currygryta att bjuda på. Det fanns även sill, ägg, bröd,smör, pålägg, köttbullar, prinskorv, must m.m.  

  

Mor fattades oss. Solen lyser på hennes blommor. Skall hälsa på henne igen på sjukhuset - i morgon.  

  

Älskade tjejer. Alltid lika snälla.  Dessa två stjärnor har haft ´förhårdnader´under de små trampdynorna. Tack vare Anna vågade jag försiktigt avlägsna dem. Smörjde sedan trampdynorna med Elizabeth Arden kräm.   Endast det bästa är gott nog.

 

Har fått gjort en del hemma så stressen känns inte som häromdagen. Är så glad för det.    


Tack för kommentarer jag får här i bloggen.

Av budda - 3 april 2010 07:58

Glad påsk!

Klockan ringd strax efter 07:00. Jag kan inte låta bli att le när jag märker solen, ljuset och vet att det är vår!  Äntligen.  


Skall se om jag får något gjort här hemma före resan till far. Vi blir 6 personer till lunchen. Andas djupt. Ta en sak i taget. Njut av nuet. Inte stressas av tanken på arbetet. Här och nu.   


Ha en riktigt fin påskafton.

Ovido - Quiz & Flashcards