Budda

Alla inlägg den 15 april 2010

Av budda - 15 april 2010 19:49

Ljuvlig vår! På lunchen blev det en stund i solen utanför arbetet.

  

Underbar middag. ´Biff´ från Hälsans kök, potatis, bearnaise, sugar snaps.

  

Packar ner prydnadssakerna från vitrinskåpet. Det skall få stå tomt tills jag vet om det skall följa med vid rumsbytet eller få komma ner i källaren.

  

Planen är rumsbyte, halluppfräschning och kanske nytt golv i hallen (skatteårerbäringen) då det som finns i dag är många år gammalt. Men först fönsterbyte.  


I dag var jag mycket irriterad p

å hemvägen från arbetet men när jag kom in på gåden fick jag på handen några slickar av en liten pitbull flicka (påminde om Tiger Majsan). Jag blev så glad.  


Är ganska trött efter två långa kursdagar.


Hur mår du?

Ovido - Quiz & Flashcards