Budda

Alla inlägg den 12 april 2010

Av budda - 12 april 2010 21:04

När jag hörde Christina Aguilera sjunga Hurt kunde jag inte hejda tårarna.

Lilla mor... Inte nu heller.  


"I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I want to call you but I know you won't be there"

 

Valde i kväll att fokusera på våren, ljuset, det goda. Vissa saker kan man inte påverka så jag tillät mig att njuta av en tur med stjärnan.  

 

Temperaturen var så ljummen och det var vindstilla. Ser ni ljuset?

   

Ljusblått hav. Här i närheten är Gabbi begravd.

  Vackert...

  

Vi gungade. Jag gungade dock inte så här högt.  

  

  

  

Det var en underbar stund i området!

  

Har fått träffa en bulldog och en bulldogsbäbis. Jag smälte! Lovar.  


Såg ett anslag i dag om en tjej som ville ha hjälp att rasta sin schäfer Elvis.

Det vore perfekt mig, jag hade behövt ett dragplåster för att komma ut...  

men jag kan inte erbjuda promenader på dagtid.

I stället njuter jag av att ha Emma vid sidan om mig i soffan.  


God natt.




Ovido - Quiz & Flashcards