Budda

Direktlänk till inlägg 3 april 2010

Självaste aftonen!

Av budda - 3 april 2010 20:31

Dagen i några bilder.


Föräldrahemmet där påskafton tillbringats.  

  

Hade gjort en vegetarisk currygryta att bjuda på. Det fanns även sill, ägg, bröd,smör, pålägg, köttbullar, prinskorv, must m.m.  

  

Mor fattades oss. Solen lyser på hennes blommor. Skall hälsa på henne igen på sjukhuset - i morgon.  

  

Älskade tjejer. Alltid lika snälla.  Dessa två stjärnor har haft ´förhårdnader´under de små trampdynorna. Tack vare Anna vågade jag försiktigt avlägsna dem. Smörjde sedan trampdynorna med Elizabeth Arden kräm.   Endast det bästa är gott nog.

 

Har fått gjort en del hemma så stressen känns inte som häromdagen. Är så glad för det.    


Tack för kommentarer jag får här i bloggen.

 
 
Majsan

Majsan

4 april 2010 06:46

Det ser ut som om Du haft en lika vacker dag som vi här i Kalmar =) Väninnan och jag var ute på en lång, skön promenad och lagade sedan god mat tillsammans.

Efter många timmars samvaro och prat, tog jag en promenad hem... en skön sådan om ca 7-8 km.. men inte kunde jag sova i natt ändå.. :(

Passar på att önska Dig en underbar söndag.
Kram

http://www.chattens.se

 
Felicia & grisarna

Felicia & grisarna

4 april 2010 09:59

Vad fint :) Vi önskar er en fortsatt glad påsk!

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

4 april 2010 13:02

Önskar dej och de dina en härlig och solig fortsättning på påskhelgen.
Kram

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards