Budda

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av budda - 8 februari 2011 09:25

Man har i natt mätt upp vindar med orkanstyrka.   När jag skulle somna låg jag och tänkte på djur som är ute i sådan blåst men även på de hemlösa, uteliggare som kanske inte fick plats på ett härbärge.

Uppe i ottan. Nu på morgonen har jag provat min nya inpackning från Lush. Spännande doft.

   

Efter den använde jag kakoschampot med inpackning till,från Lóreal. Känns bra. Doftar fräscht.    



I dag tänker jag extra på 6-åringen som i går klämdes till döds på en vårdcentral i Dalarna.   I dag kan jag irritera mig på att man nu talar om att det behövs fler vargar för att det inte skall bli inavel. Man har nyss kallblodigt skjutit i hjäl oskyldiga vargar i skogarna. Vad tusan håller människan på med?   

Men mest skall jag försöka fokusera på positiva tankar och tacksamhet. Hitta in på fortsätta på den vägen igen.    Det är viktigt.


Nu blir det snart ett sent pass på arbetet.

Tack för besöket, ha en fin tisdag.  

Ovido - Quiz & Flashcards