Budda

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av budda - 21 februari 2011 18:23

Hur gott som helst blev det.

Ugnsstekt delikatesspotatis med olivolja, salt och färsk rosmarin. Italiensk quornfilé med mozzarella, basilika och tomat.Broccoli Iskall Lidl cola light, Jag är så belåten.   

  

Av budda - 21 februari 2011 15:23

Snöflingor har dansat ner sakta sakta under dagen. Minstingen fick börja sportlovet med att åka den nya citytunneln. Det var min tredje tur med det superfina tåget.

  

Vi gick sedan och kikade i affärer och shoppade smått och gott.

Vi fick även se (och nu retar jag alla som bor norröver   förlåt) vintergäck och snödroppar.

    

Det blev lunch och promenad. Nytta med nöje.

  

Nu skall jag tillaga potatisen (bland annat) och ta det lugnt resten av kvällen. I morgon skall jag före kvällspasset äta lunch med en f.d kollega på kommunhuset. Det skall bli mycket trevligt att återses.  

Minstingen har haft roligt med en massa som man kan framkalla pruttljud med.   

  

Var på Akademibokhandeln dagarna före REAstarten. 4 ljudböcker står på önskelistan...


Jag önskar en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards