Budda

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av budda - 27 februari 2011 22:00

Man kan läsa i bloggen att för ett år sedan var jag också sjuk. Som nu.

Schas virus, schas! Nyser, snörvlar, kissar på mig, hostar så jag nästan kräks. Måtte detta försvinna snabbt och måtte de extratimmar jag tog på mig på arbetet i morgon gå fort. Nej jag skall inte smitta ner kollegor utan jag skall följa en ´kund´ till en sjukhusundersökning och jag skall hålla mig på behörigt avstånd.   


Här skulle jag kunna klaga på ett visst tv-program och en svensk artist jag inte riktigt tål att se men det vore ju taskigt så jag avstår.   

God natt! Sov gott. Dröm söta drömmar.

Av budda - 27 februari 2011 12:56

Jag har nog aldrig duschat så varmt som i dag. Nästan som om jag inte ville sluta. Sjuk. Haft frossa i natt. Panodil. Sömn i tv-soffan. "I vår herres hage" (någon som minns?) på dvd. Svettas. Besvärligt att andas. Sugen på en skiva sockerkaka (åratal sedan).   Vid gott mod. Hoppas du är frisk.

Ovido - Quiz & Flashcards