Budda

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av budda - 1 februari 2011 21:52

Deckade i soffan i kväll. Känner mig stel efter cykelturen i går (den första på månader) och har känt av en ovanlig huvudvärk/känsla i vänster sida.   Nu känner jag inte av det tack och lov.   

Jag fick ett stort kuvert med posten i dag. Det innehöll ett handskrivet brev från Ängelholm.    Jag blev glad och överraskad.

  

Här kommer en nytagen bild påSankan som slickar i sig sista dropparna av smoothie. Han är väl för söt (om än suddig)?   

 

Sov gott. 

Av budda - 1 februari 2011 19:47

Innan jag slocknar efter arbetsdagen får jag visa bäbisen Emma.  

Efter badet inlindad likt en kåldolme.

  

Medicin varje dag.

  

Kvällsmat och lunchlåda innehåller god Italiensk quorn och wok.

  

Med posten kom filmen Grown ups, en komedi som jag såg på bio i somras.  

  

Jag ser fram emot att återuppta min Pilatesträning.

  

Samt ge tusan i detta!  

 

Ska du se Melodifestivalen på lördag och kommande lördagar i några veckor? 

Ovido - Quiz & Flashcards