Budda

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Nummer två i kväll.

Av budda - 1 februari 2011 21:52

Deckade i soffan i kväll. Känner mig stel efter cykelturen i går (den första på månader) och har känt av en ovanlig huvudvärk/känsla i vänster sida.   Nu känner jag inte av det tack och lov.   

Jag fick ett stort kuvert med posten i dag. Det innehöll ett handskrivet brev från Ängelholm.    Jag blev glad och överraskad.

  

Här kommer en nytagen bild påSankan som slickar i sig sista dropparna av smoothie. Han är väl för söt (om än suddig)?   

 

Sov gott. 

 
 
Ingen bild

thile

1 februari 2011 22:56

Uvant muskel-gruppe du bruker når du sykler, derfor du er stel.
Bra hodeverket er over.
Åhh, jeg tycker så mye om engler, nydelige servietter! Jeg har minner fra barndommen, da jeg hadde engler som glansbilder:-)
Smoothie, så mums for lille vakre Sankan.

Sov godt!

Klem

budda

2 februari 2011 08:08

*ler* Ja det var ett klassiskt ängelmotiv på servetterna.

Tack för kommentar. Ha en bra onsdag.:)

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

1 februari 2011 23:12

Skönt att du inte känner av den konstiga huvudvärken mer. Kan det vara så att du varit utan socker ett tag efter det att du ätit lite för mycket? Jag vet att jag brukar få en väldigt konstig huvudvärk efter det att jag varit utan socker. Kommer få den i morgon men jag är beredd ;)

http://www.Guinness.bloggplatsen.se

budda

2 februari 2011 08:11

Nej, tyvärr är det inte för att jag varit utan socker, snarare blodtrycket som inte är som det borde? :(

 
sussi

sussi

1 februari 2011 23:35

sötnos!! Som går i glaset och äter smothie. Vad härligt få ett handskrivet brev. De något som är sällsynt idag.

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

2 februari 2011 08:10

Ja, han är så pyttig, nyfiken och kvick. :)

 
Nannis

Nannis

2 februari 2011 07:08

Sankan, så söt :)

Handskrivna brev är inte ofta man får! Skojigt :)

http://nannis.blogg.se

budda

2 februari 2011 08:09

Ja han är söt och så snäll.:)

Tack för mms.Kunde inte svara precis när det kom.

 
Anna

Anna

2 februari 2011 09:36

Det är så roligt med RIKTIG post!
Och det är det där lilla som betyder så otroligt mycket!

// Många kramar

http://annalundberg.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards