Budda

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av budda - 18 februari 2011 18:50

Även denna lediga dag började med en långpromenad. Snöyra´(  ) och kyla men det blev 1 timme och 55 minuter i de nya MBT-skorna.  

  

  

Inköp. Chai latte. Bakning. Tvätt. Städ. Hämtpizza.  

            Bad och kloklippning för Emma.


Jag fick min leverans av ljus från Partylite. En i området är återförsäljare. Denna ljus- och rökelsestake hade jag också beställt. Fin va?   

  

Snart blir det Lets dance och resten av helgen arbete.

Skönt att tänka positivt trots operationsområdessmärtan som inte ger sig utan tvärtom blivit värre av någon konstig anledning.

Samtidigt poppar händelser och minnen från hela förloppet upp. Jag bearbetar. So far so good. Jag vill inte köra på i 190 knyck. Jag har varit med om mycket och har nya erfarenheter. Jag tänker utan att älta inte låtsas som om inget hänt för ett antal veckor sedan. Det HAR ju hänt. Mig.


Smile and the world smiles with you...  

Trevlig helg.


Ovido - Quiz & Flashcards