Budda

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Tisdag kväll.

Av budda - 1 februari 2011 19:47

Innan jag slocknar efter arbetsdagen får jag visa bäbisen Emma.  

Efter badet inlindad likt en kåldolme.

  

Medicin varje dag.

  

Kvällsmat och lunchlåda innehåller god Italiensk quorn och wok.

  

Med posten kom filmen Grown ups, en komedi som jag såg på bio i somras.  

  

Jag ser fram emot att återuppta min Pilatesträning.

  

Samt ge tusan i detta!  

 

Ska du se Melodifestivalen på lördag och kommande lördagar i några veckor? 

 
 
Ingen bild

Arletta

1 februari 2011 21:17

Du är inte ensam om att slockna ikväll. Hua...är lite ur form när det gäller jobb. :)

Jag har inte tänkt se melodifestivalen. Gillar inte upplägget med 15 delfinaler och en hemlig jury med dålig smak.

budda

1 februari 2011 21:37

Sammanfattning: zzz. :)
Du har så lång resväg Arletta...

 
Margita

Margita

1 februari 2011 21:46

Mmmm...söta Emma! Så fin hon är i handduken! *puss*
Jag ska också försöka äta mindre godis....
och nej, jag tittar inte på melodifestivalen, är ärligt talat lite trött på alla dessa "småfinaler" hit och dit, tittar kanske på den slutliga finalen.

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

1 februari 2011 23:10

Nepp här blir det ingen melodifestival inte. Många är sedan sist kan jag lova. Idag börjar jag testa att inte äta socker och ska se vad konsekvenserna blir av detta. Ska prova i tre månader. Senast provade jag en månad och blev av med två kilo :)
Emma är verkligen supersöt. Jag och grönsaker går verkligen inte ihop. Råa är dock helt OK. PÅ en skala på 1-10 hur bra är filmen du fick hem?

http://www.Guinness.bloggplatsen.se

budda

2 februari 2011 08:13

Jag kan inte sätta betyg, måste nog se den en gång till men köpte filmen för jag tyckte om den när jag sett den på bio. :)

Jag gillar och äter de flesta grönsaker. Hur skall du undvika socker? Menar du typ undvika kolhydrater Isabelle? Vad äter du i så fall?

Lycka till från mig.

 
mette med flock

mette med flock

2 februari 2011 04:34

Alltid skönt med ett bad. Den där godis skålen...borde förbjudas. Ställde mig på vågen igår & fasade. Känns som jag gått upp allt jag gått ner + lite extra. Men Icke låg kvar...Mysko

http://www.flocken.bloggplatsen.se

budda

2 februari 2011 08:09

Vågen ja. Hu!:(

 
Anna

Anna

2 februari 2011 09:35

Sötaste djuren!
Ja du, gottat borde jag också ge sjutton i! Och även minska på " utrymmet " intaget. Det är på tok för stort!

Nej, mellon ska jag nog inte se. Tycker det är så tradigt med alla deltävlingar. Och man ska rösta hit och dit. Och det ska spekuleras om det var rätt som gick vidare osv. Däremot ser vi alltid när dom sitter och pratar om och ger betyg till alla bidrag, innan den stora tävlingen.

// Kram

http://annalundberg.org

budda

2 februari 2011 18:57

Tack för kommentarerna Anna.:)

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

2 februari 2011 13:17

Jag har ju haft ett enormt sug efter sötsaker och köpt godis och läsk varje dag. Har nog med stress att göra. Jag kommer undvika allt godis, läsk, kakor och annat gott. Ser också efter om det finns socker i det jag vill äta och gör det det äter jag det helt enkelt inte. Känner inte av någon abstinens än men det har nog med att göra att jag har ont i magen och inte känner för att äta något :(

http://www.Guinness.bloggplatsen.se

budda

2 februari 2011 18:58

Tack för att du förklarade, jag ville läsa. :)

 
Ullis

Ullis

3 februari 2011 19:19

Jag ska kolla varje lördag, plus att jag även kollar på ESC i maj. Imorgon ska vi på genrepet av mellon i Luleå. :)

http://www.ulliso.se/blog

budda

3 februari 2011 23:38

Ha det så roligt!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards