Budda

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Däckad även då.

Av budda - 27 februari 2011 22:00

Man kan läsa i bloggen att för ett år sedan var jag också sjuk. Som nu.

Schas virus, schas! Nyser, snörvlar, kissar på mig, hostar så jag nästan kräks. Måtte detta försvinna snabbt och måtte de extratimmar jag tog på mig på arbetet i morgon gå fort. Nej jag skall inte smitta ner kollegor utan jag skall följa en ´kund´ till en sjukhusundersökning och jag skall hålla mig på behörigt avstånd.   


Här skulle jag kunna klaga på ett visst tv-program och en svensk artist jag inte riktigt tål att se men det vore ju taskigt så jag avstår.   

God natt! Sov gott. Dröm söta drömmar.

 
 
Ingen bild

L

28 februari 2011 04:25

Jag var oxå sjuk,empati jojo gumman sa bara ge f-n i ölen då håhåjjaja.. skämt åsido hoppas du känner dej bättre idag,glöm inte att vila,det behöver du - fattaru..:)
take care
tankar ifrån asien

budda

28 februari 2011 05:33

Hej!
Tack!
Fattar inte hur jag kan bli så här dålig, förväras av diabetesen.Men ett par dagar till så...hoppas jag... :)

Tack!

 
Levidag

Levidag

28 februari 2011 06:43

Hoppas du mår något bättre idag, och att du slipper kissa på dig när du följer med kunden till sjukhuset ;).Drick lite varm honungsmjölk, skönt när man håller på att hosta ihjäl sig.
Kram

http://www.levidag.bloggplatsen.se

budda

28 februari 2011 10:55

Ja, det är hemskt med kisseriet. :(

Honung i mjölk? Tack för det.

Kram!

 
Anna

Anna

28 februari 2011 13:12

Stackare!

Krya på dig!

// Kram

http://annalundberg.org

budda

28 februari 2011 14:16

Tack snälla Anna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards