Budda

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Ledig måndag.

Av budda - 21 februari 2011 15:23

Snöflingor har dansat ner sakta sakta under dagen. Minstingen fick börja sportlovet med att åka den nya citytunneln. Det var min tredje tur med det superfina tåget.

  

Vi gick sedan och kikade i affärer och shoppade smått och gott.

Vi fick även se (och nu retar jag alla som bor norröver   förlåt) vintergäck och snödroppar.

    

Det blev lunch och promenad. Nytta med nöje.

  

Nu skall jag tillaga potatisen (bland annat) och ta det lugnt resten av kvällen. I morgon skall jag före kvällspasset äta lunch med en f.d kollega på kommunhuset. Det skall bli mycket trevligt att återses.  

Minstingen har haft roligt med en massa som man kan framkalla pruttljud med.   

  

Var på Akademibokhandeln dagarna före REAstarten. 4 ljudböcker står på önskelistan...


Jag önskar en trevlig kväll.

 
 
Jasas

Jasas

21 februari 2011 16:28

Åh, vad fräsch! Ser superfin ut. Är citytunneln tystgående va?

Snödroppar har vi på G men jag har ännu inte sett några i år (förrän här inne), jag tackar för det! :D Med ett stort leende!

Jag överlevde helgen (så klart). Men klumpar i magen (nästintill ångest) är inte att leka med. Som hjärtat bultade! Men jag löste det.

Tack för stöd.

http://jasas.se

budda

21 februari 2011 18:19

Duktig tös!!

Ja det är tystgående och fint, handikappvänligt, man åker på samma biljett som lokalbuss i stan. Love it! :)

 
mette med flock

mette med flock

21 februari 2011 16:37

Åh... blomknoppar.... Det snöar fortfarande..

http://www.flocken.bloggplatsen.se

budda

21 februari 2011 18:17

Ja de gladde mig. :)

Tack Mette.

 
Ingen bild

thile

21 februari 2011 16:39

Åh, her er det 16 minus, og du har vår blomster allerede, hihi!
Trevlig med lunch med kollega, f.d
Bra du bare skal ta det lugnt ikveld.

Tanker fra meg

budda

21 februari 2011 18:16

Hej, ja i kväll tar jag det lugnt.

Tack Thile. :)

 
Levidag

Levidag

21 februari 2011 21:04

Näej,nu skojar du i alla fall?
Gamla bilder på vårblommor kanske?
Avundsjuk, men roligt för er :)

http://www.levidag.bloggplatsen.se

budda

21 februari 2011 21:11

Haha, dagsfärska vårblommor.
Bara nu inte snön kommer och vräker ner...det är ju enbart februari.

 
Ullis

Ullis

21 februari 2011 22:10

Åh, vårtecken. Härligt. Här dröjer det minst 2 månader till skulle jag tro, vi har nog en halvmeter snö.

http://www.ulliso.se/blog

budda

21 februari 2011 22:37

Mhm. Ja jag blev så glad när jag såg blommorna i dag. :)

 
Margita

Margita

22 februari 2011 09:58

Oj, oj, oj vad härligt! Vårtecken! :) Här dröjer det nog ett tag till ;)

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

22 februari 2011 10:21

Hej, jag blev glad när jag såg dem. I dag på morgonen kom det emellertid litet snö.

Jag såg ´din´ fina vovve. Så gullig. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards