Budda

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av budda - 8 mars 2011 19:53

Uäää tycker jag känner mig ´konstig´ igen. Halsen, "febrig" och makalöst trött. Makalöst trött. Somnar jämnt på soffan när jag är ledig. I alla fall cyklade jag i dag i det vackra vårvädret ner på stan och införskaffade en del pesenter.

        

Till mig själv blev det billiga nagelack.

  

Det blev även bioaktuella 127 timmar. Tyvärr visas den enbart kl 21.00 på bio och det är för sent för Budda.   Pocket duger.

  

Även en bok om mindfulness. 99 :-

  

Till middag gjorde jag mainerad quorn med nudlar och wokgrönsaker. Enkelt.

  

Min fina älskade Emma blev badad och ompysslad igen. Lilla ungen.  

Hon är inte okej men har aptit. Du ser så liten ut Emma.

  

Mys med persilja och handduk i soffan i solen.

  

 Har du ätit semla i dag?


I kväll blev en man skjuten tvärs över stora gatan. Mitt i stan. Här händer mycket skräp. Man lever i händelsernas centrum. Många poliser på plats och folk som skrek. Skulle precis cykla till köpcentrat när grannen sa någon blivit skjuten.


Sov gott.


Ovido - Quiz & Flashcards