Budda

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av budda - 18 mars 2011 20:29

Skönt med helg och dessutom en ledig sådan!   

I dag kom paketet från Norrland!

  

Jag fick i Annas blogg syn på en underbar Budda och frågade om hon kunde köpa en i fall jag skickade pengar! Sagt och gjort. Tack så mycket Anna.

Jag älskar den.   Se!

  

Denna bonad också, handgjord på Bali.

  

Jag vill ha en mindfulness-meditationshörna med alla böcker, Buddor, ljus och cd-skivor.   Problemet är var den skulle kunna vara?

Tack Anna för denna.

  

I kväll blev det mat från pizzerian, för min del dock ej pizza.

  

Någon som provat denna nya? Inte jag - än.

  

Frank Andersson var fantastisk i samban (rätt?) han dansade först i kväll.

Toppen! Jag hoppas han vinner tävlingen.Lycka till Frank!   


Denna gåva hade jag blivit mycket glad för, ´någon´ skall få den och jag hoppas inte h*n läser detta inlägg.     

  

Önskar en riktigt bra vårlig helg!  

 

Sankan fattas mig.


Ovido - Quiz & Flashcards