Budda

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av budda - 20 mars 2011 18:23

I dag började jag med en morgonpromenad med tonåringen. Vi handlade frallor på macken.

 

Jag har rensat ut bland mina grejor i bokhyllorna. På denna hylla har jag samlat de böcker jag skall läsa ´härnäst´.    Hrm!   

 

Efter dusch bar det av till IKEA. Tänk att bo på cykelavstånd från denna affär.   Fast i dag blev det bil dit. Gissa varför?

  

Grön matta med kort hår, dvd-hylla, liten Billy-byrå, fat, servetter,värmeljus, muggar, termos, innetofflor, tvål, påslakan, vykort och mer. Mys mys mys.   

 

Min för dagen nya Budda, mindfulness, meditations-hörna. I love you.  

 

En del av min Budda-samling.

Mitt nya meditationsljus och meditationsolja från partylite.

Mina dungsha bells (klockorna på hyllan).

 

 

 

Som kronan på verket denna dag gjorde jag den utsökta curry- cayennekryddade indiska bönsoppan. Helt enkelt - en favorit.   

 

Lök, vitlök, tomat, grädde, squash, champinjoner, salt, curry, buljong och cayenne.


Önskar en fin kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards