Budda

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av budda - 1 mars 2011 18:03

Sova och dricka är det jag gjort i dag. Med posten kom en film från cdon.com. Filmen jag missade på bio såg jag i eftermiddags.

  

Unga Alicia Vikander var bra som Katarina. Samuel Fröhler är alltid bra.


Svettiga hälsningar

Budda

 

Av budda - 1 mars 2011 10:10

Tack för kommentarer, jag har inte orkat svara.

I går fick jag på kvällen en allergisk reaktion. Som jag hostar (aj vilken träningsvärk i magen) och dessutom inte få luft ordentligt... fy bubblan.

Jag fick Ventoline som gjorde det lättare för mig att andas.

Jag är tyvärr inte bättre och då går tankarna tillbaka till april 2009 då jag fick en 14 dagarsinfektion med feber och som ledde till att njurproblemet som jag senare opererades för uppdagades. Det var också då första tumören var på G i bröstet och vem vet vad min tumörsjukdom gör med mig? Dessutom min diabetes. En vanlig förkylning påverkar. Say no more. Känner mig ganska ´liten´ nu. 'ynk ynk* Förlåt fokus på sjukdom. Jag som nyss varit inlagd i omgångar för bröstet. Jag hoppas hela tiden att det skall bli bättre, hostan, nysningarna, öronkillet, febern, kisseriet...

I dag sticker jag inte näsan utanför dörren och tar inga Panodil, febern får komma och gå som den vill. Jag har haft 5 dagars ledigt och så hände detta.   Jag är såklart glad det inte är allvarligare men å andra sidan vet jag inte vad somär på G i min kropp, om det är något igen med sjukdomen...

Jag vill känna mig frisk, stark och arbeta!


Hoppas du är frisk!  

Ovido - Quiz & Flashcards