Budda

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av budda - 7 mars 2011 00:40

Skönt att vara i gång igen efter sjukstuga.   

Jag fick en ide´! Efter att knappt 3 månader efter operation ha tröttnat på det kvarvarande, stora, tunga bröstet fick jag en (trodde jag) briljant idé om att köpa elastiska bindor och hålla in tuttarna. Sagt och gjort jag beställde 5 stycken 7 meters bindor och började linda. Det gick sådäääär.     Någon med en bättre ide´? Sluta skratta!   

  

Det kändes ganska okej i alla fall.

 

Jag som inte gillar mörk choklad alls kan erkänna att jag tycker detta smakar okej. Salt och nötter.

  

Vill visa denna goda grova smörgås med ost, söta druvor och tomat. Mums!! Hoppas på en likadan i morgon.

  

 

I morgon (senare i dag)  är en ledig dag men jag skall in på ett möte.

Ha en bra start på veckan.

  

Ovido - Quiz & Flashcards