Budda

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av budda - 19 mars 2011 20:29

... och det är VÅR i dag!

  

Promenerade med tonåringen och gjorde ärenden på posten och ICA.

Vi skötte även källsorteringen. Kom till Sankans boll. Det kändes att lägga den till ´hårdplast´.

  

Lila strumpor i dag till klänning. Vilken härlig kvalitét. Vill ha fler färger.   

  

Var bjudna till min ´sjukhuskompis´ Gunnel och hennes man och son. De bor drygt en mil från oss, i ett fantastiskt fint hus. Vi blev bjudna på vacker tårta (tyvärr inget foto), hembakad nötkaka och underbar vetelängd. Tusen tack!   Denna fina skyddsängel fick jag av Gunnel. Tack!

  

Jag hade innan vi for förberett middagen så det bara var att  koka potatisen och fräsa sockerärtorna. Mums!

  

I morgon planeras en tur till IKEA. Jag har funderat på hur jag kan göra en Budda-meditations-mindfulness-meditations-läs-avslappningshörna. Återkommer med bildresultat i morgon.   

I dag börjar körslaget och tv´n är på. Tycker finns inget bra en lördag kväll så jag skall pyssla. Andreas Johnsson och Gabriel Fors är litet för mycket för mig.

Förlåt killar? Körerna som sjungit hitills är...är det inte enbart ett gäng som sjunger i hop? Inga stämmor att tala om, glada amatörer. Aning ´pinsamt`.


  


Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards