Budda

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

TILL EMMA som lämnat en fråga bland kommentarerna.

Av budda - 5 november 2009 17:03

Hej Emma! Jag vet inte vart du bor men i den stad jag bor finns det många olika ställen att välja bland. Vissa privata plastikkliniker tex men jag har valt att gå till ett tattooställe där en kvinna med utbildning på att laserbehandla tatueringar arbetar. Vi har träffats ung varannan månad i 1½ år. Varje tillfälle kostar 800 kr tyvärr så det blir en dyr historia. Varje gång tar max 5 minuter och gör makalöst ont, mycket mer än att bli tatuerad fast jag har aldrig brytt mig om smärtan.


Jag är nöjd och jag kan med hjälp av cover mark (en kräm som täcker och är vattenavvisande, med solskyddsfaktor) dölja märkena om jag bär kortärmat. Om jag vill. Nuförtiden bryr jag mig inte.

Varje gång man fått behandling blir det som en brännskada och det tar tid att läkamen vips en dag (efter några veckor) så...OJ vad den blekts!! Det är skönt.Skrattande


Hoppas det går bra för dig Emma. Tack för besöket.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards