Budda

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Lycka.

Av budda - 5 november 2009 18:09

I dag har jag varit på shoppingtur på min absoluta favoritsida på nätet www.eleven.se.Nya doften Winter från CLEAN. Man får en bodycream till. Mmm.OskyldigThierry Muglers Angel med dusch och lotion. Mmm.Skrattande En Thierry Mugler att ge bort i julklapp.Två Odd Molly produkter och då fick man en Odd Molly fotlotion till väde 145 kr. *längta*Kyss Känns genast bättre i njurtrakten.Tungan ute För det har det INTE gjort hela dagen kan jag säga. Men jag har vilat en del. Dagens ansträngning var att städa åt tjejerna och klippa alla klorna men jag gjorde det i lugn takt och det är så roligt att pussa dem, känna på dem, mysa med dem, studera dem (man sitter med ett leende på läpparna) och veta att de får fint. I morgon är det dags för ett Åb hos doktorn. Hoppas han drar katetern. Det blir fjärde försöket. jag har haft så ont och jag fick grejor med hem att öppna katetern och pluggar att plugga den med men jag har härdat ut. Tror nog på doktorns teori att det kan vara själva katetern som gör ont, den sitter fast i njuren. Måtte det gå vägen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards