Budda

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Filmtajm.

Av budda - 6 november 2009 10:23

Jag har sett ännu en film. I går Moulin rouge och i dag A mighty heart som jag köpte i somras. Angelina Jolie visar hela känsloregistret och jag har gråtit.

  

Nu är det dags för en dusch innan läkarbesöket. *skaka*

 
 
Anna

Anna

6 november 2009 13:45

Vad fin hon var i håret på bilden! Jag gick upp klockan sex imorse och trasslade det sista med tentan. Nu är den inlämnad och det känns skönt. Den blev nog inte så usel som jag fasade för.
Hoppas att allt gick bra hos farbror doktorn!

http://julgrisen.bloggagratis.se

 
Nannis

Nannis

7 november 2009 17:05

Tack för ditt mail, ska snart svara dig ;)
Måste bara få hålla med dig om att den filmen är för himla bra! Jag såg den tillsammans med en tjej som varit och jobbat i flera länder som hjälparbetare, bla Afrika, och hon grät sig genom hela filmen och sa att det var SÅ realistiskt. Jag grät också.. rörande, och bra prestation av Angelina! KRAM

http://nannis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards