Budda

Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Tortyr (snarare I-landsproblem).

Av budda - 7 november 2009 22:58

Jag är gottsugen! GråterOskyldig En gammal och dålig vana skall brytas. Jag kämpar! Det är inte lätt men jag kämpar.

Här är fina Emma mysandes med mig i soffan.

  

Alva hamnade också på foto.Kyss

  

Kandelabern åkta fram till middagen. Skrattande

  

I morgon är det fars dag! Firar ni det? I så fall hur?

Önskar en god natts sömn. Zzzzz.

 
 
Truddelutt

Truddelutt

8 november 2009 00:23

Söta små marsvin.

Ja vi firar fars dag. Imorgon ska vi (min syster och jag och svågern) ut och äta farsdags"lunch" i kombination med morsdags"lunch". Mamma fick en lunch på Mors dag men den har inte blivit av än så då passar vi på att slå två flugor i samma smäll.
Risken finns ju att vi får vänta med lunchen tills nästa Mors dag annars. :)

Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards