Budda

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Lugn lördag.

Av budda - 14 november 2009 23:02

Kloklipp, öronkoll, tandcheck och burstäd åt tjejerna.

  

Emma gillar att gosa under filt så hon fick vara med ´mamma´ (läs mig) när hon (jag)städade på sitt (mitt) rum. Skrattande

  

God (men inte tillräcklig) brunch. Havregröt med kanel och mosad banan.

  

Matlagning, lyssnat på delar av Micke Nyqvists bok När barnet lagt sig. Pyssel.

Hoppas din dag och helg varit fin. Jag tycker den går alldeles för fort.


Grattis Ola till vinsten!Cool

 
 
Gröngöling

Gröngöling

15 november 2009 11:11

Vilken skön dag!
Hoppas söndagen blir lika bra. Du har så gulliga bilder på de fritt spankulerande smågrisarna.

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

viol

15 november 2009 13:02

Så fin hon är! Håller med dig om att lediga helger alltid går för fort, annat när man jobbar... Haft en skön helg ändå:)
Ses vi kanske på bussen snart igen:)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards