Budda

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Late eve.

Av budda - 18 november 2009 22:29

Var förbi nya arbetet i dag.

  

  

Hemma somnade jag på spik(akupressur)mattan och låg där i en hel timme. Aj.

  

Sankan säger go´natt, det är inte ofta han är stilla på bild.Kyss

  

Sov gott!

 
 
Nannis

Nannis

19 november 2009 08:39

Blirdu hjälpt av mattan? :)

Du har väl inte blåst bort, tänkte på dig när jag såg nyheterna. Fy vilket busväder =(

kram

http://nannis.blogg.se

 
Pär

Pär

19 november 2009 19:05

Vilken avancerad kaffemaskin, då blir det nog gott kaffe och det är ju jätteviktigt för arbetsmoralen. Jag har visserligen nyligen dragit ner på kaffet, från 4-5 muggar till 2-3 per dag (idag blev det faktiskt bara en). Det kanske är därför jag är trött nuförtiden...
Söt 'nosbild'!

http://sundback.dyndns.org

 
Ingen bild

Katrinelund

22 november 2009 14:11

Så fin sankan är! Uttrycksfulla ögon omgivna av glänsande päls. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards