Budda

Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Ok, är det nu jag skall sluta kika på IDOL? :(

Av budda - 21 november 2009 02:30

Gott folk! Vad gör jag uppe halv tre på natten?Oskyldig Har diskat, plockat upp efter tjejerna på golvet, skrivit inköpslista, sorterat papper (det blev två plastkassar skräp) m.m Me like.Skrattande Har flyttat alla cd-skivor och böcker som har med mindfulness/meditation/återhämtning att göra.Glad



Hoppas ni sover gott nu. *vinkar*  

 
 
Elin

Elin

21 november 2009 17:20

Svar: Tack! :)

http://skissat.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katrinelund

22 november 2009 14:22

Tips som alternativ till IDOL : Fame Factorys och Barbados tidigare sångare Mathias Holmgrens nya album "Tänk om jag dör nu i natt". Mina fördomar besannades inte utan han överraskar med mycket snyggt arrangerade ballader och lätt folkrock- eller countryinspirerade låtar, utan syntar, bara akustiska instrument. Välgjort och snyggt, med texter att lyssna på, om motgångar i livet, men även med en tro på framtiden. Sånger på svenska berör mig mer än engelska, det bara är så! Bra jobbat, Mathias! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards