Budda

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Helgen lider mot sitt slut.

Av budda - 22 november 2009 18:42

Söndagens lunch intogs på restaurang.

En del gotter har det blivit (igenSkäms).Är jag hopplös?

På COOP köpte jag en bok jag kikade i redan i somras. Skall kanske ge mig den i julklapp? Skrattande Författarinnan har tidigare givit ut böcker tillsammans med GI-gurun Ola Lauritzson.

  

På stora köpcentrat luktade jag och tonåringen på dofter. Vi fastnade för en av Pumas dofter. Jag kikade på Hemtex oxh KappAhl. Väldigt fina saker och kläder men jag behöver inget så jag nöjde mig med att njuta och kika.


Lilla Hanna är som ett levande gosedjur.


I morgon är det en ny vecka med nya tag.

Hoppas din helg varit fin.


Tack för alla kommentarer jag får.

Rösta gärna i omröstningen vid sidan. *peka*


 
 
Jasas

Jasas

22 november 2009 22:22

Verkar som du haft en bra söndag, du också! Så fin Hanna är.. saknar alltid svinen då jag går in här och ser marsvinsbilder. Hur mysigt som helst! Kram!

http://jasas.se

 
Ingen bild

viol

23 november 2009 09:28

Fina Hanna:) Jag njuter av ledig förmiddag! Hoppas vi ses nåt i veckan!

Kram

 
Truddelutt

Truddelutt

23 november 2009 17:57

Redan röstat. :)

Mm, Hemtex har väldigt mycket fina saker. Finns mycket man vill ha. Skulle gärna byta ut mitt påslakanförråd tex.

Trevlig kväll!
Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katrinelund

24 november 2009 21:42

Hanna är en skönhet. En sådan lyster hennes päls har!

Grönsakstallrik vs julgotter! Hanna rösar för spenat? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards