Budda

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Jag älskar eleven.se!

Av budda - 22 november 2009 23:33

Snabb service, bra priser, fina erbjudanden. Jag talar om eleven.se.

Gjorde beställning i kväll och hade fått erbjudande via mail att handlar jag för över 700 kr skulle jag gratis få ett vackert ljus värde 179 kr.

Jag hade inte noterat att man skulle uppge rabattkoden. Jag mailade dem i alla fall om saken och efter enbart en timme, en söndagkväll kommer svar att de packar med ett ljus i morgon när ordern skickas.Doftljus utan kostnad

Eleven! Ni har aldrig gjort mig besviken!:)

God natt. Sov gott. Zzzz.

 
 
Ingen bild

Katrinelund

24 november 2009 21:49

Tack för tipset om www.eleven.se! Har kastat ett öga på sajten. Bra erbjudanden! Är man omoralisk om man undersöker sortimentet på köpcentrat, men sedan handlar till lägre priser på nätet...?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards