Budda

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Onsdag.

Av budda - 25 november 2009 20:35

Arbetsdagen gick fort. Handlat på COOP (får dröja tills nästa besök i den snuskiga affären) och hämtat paket från eleven.se. A  l l t i d trevligt med eleven.Lyssnat på ljudbok av Karin Alvtegen. Den är o e r h ö r t bra, jag vill knappt sluta lyssna. Hade den på medan jag städade åt tjejerna.


Här är E m m a.

  

  

  

Nu skall jag packa in en julklapp.


Tack Viol för fint sällskap. Måtte du bli kry snart. Hoppas massage, övningar , tiger balsam soft och kanske en kroppsscanning hjälper?


G o´ n a t t !

 
 
Ingen bild

viol

26 november 2009 20:08

Jag känner mig redan bättre! Tack för uppmuntran o peppning!

Kram till dig

 
Ingen bild

Katrinelund

28 november 2009 12:55

Förstår att en liten maris gärna hjälper dig att packa upp maten i matkassen. Hon har ju hittat persilja bland varorna!
:-)
Så söt hon är när hon hjälper mamma i köket!

 
Ingen bild

Katrinelund

28 november 2009 12:57

Undrar vilken av Alvtegen-böckerna du lyssnar på... Blir ju nyfiken! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards