Budda

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Vill du göra mig en tjänst? frågade mor i kväll.

Av budda - 19 april 2010 20:50

Hon vill bli klippt. Ja visst, tar med saxen på fredag.  


Gråtit i kväll. Gick bra på arbetet, kände mig ´stabil´ hela tiden men i kväll är jag så ´gråtig´.    Emellanåt.


Jag håller på att "göra gång på" hela förrådet av väldoftande, lyxiga krämer, lotioner, schampon. Varför ha hundratals produkter? Jag älskar dem alla men nu har jag bestämt mig för att använda dem innan jag köper nytt (blir ju dyrt att ligga på topp bland hygienprodukter   ).


Jag är särskilt nöjd med Maria Nila colour treatment. Vilken ide´!

Finns i flera olika färger. Fräscht.

  


Skall göra ett besök på internetbanken och sedan hopp i säng.


God natt.



 
 
Ingen bild

viol

19 april 2010 21:17

Håret är helt underbart:) Du är fin:) Nu har jag Dumle på golvet, så glad över honom!

Stor kram till dig!

 
Nannis

Nannis

19 april 2010 23:40

Bra att gråta. Lättar trycket.

Du är så himla fin! Å vilken underbar färg. Det passar du i :)
kram!

http://nannis.blogg.se

 
sara

sara

20 april 2010 17:09

Hej!

Ja, jag har fått två jobb, sammanlagt 75% :D två ggr i veckan jobbar ja lite som administratör/allt i allo, på ett kontor o två dagar i veckan jobbar jag som fastighetsskötare! alltså 4 dagar i veckan. Väldigt varierande. Jätte härligt!

Jasså, vad är det för kurs du sökt då?
Jo, jag har med sökt till högskolan, fast program. Ångrar att jag inte valde till socionom programmet med. Så hoppas verkligen jag kommer in på tandhygienistutbildningen, annars blir det stressigt igen.

Det är bra att gråta ibland. Går inte och är inte bra att hålla inne :(

Kram kram

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Nannis

Nannis

21 april 2010 12:21

kan du smsa mig ditt nr? Jag har lyckats radera hela sim-kortet =/ kram

http://nannis.blogg.se

 
Margita

Margita

22 april 2010 21:34

Saknar dina inlägg! Hoppas allt är ok!? Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Neta

29 april 2010 21:14

gripande det du skriver, blir beröre.
Underbart hår du har vännen och vad bra du passar i den färgen.
Kram Neta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards