Budda

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Ledig fredag.

Av budda - 25 februari 2011 20:44

Det bidde ingen långpromenad. "Tack" kollega för att du kom till jobbet och smittade, att du skröt att du hade haft 39 graders feber när vi arbetade i hop och jag fick lyssna på skräp (igen).   Fint med luftrörshosta och förkylning.   Ännu "finare" när man har diabetes.   (förlåt men det är så onödigt)

Hur som helst blev det storhandling i dag.

  

Nya skuggor i vårfärger. Införskaffades och testades.

     

Handlade för mina julklapps-blomstercheckar.  

     

Hämtat biobiljetter.  

  

Köpt födelsedagskort och gotter till far.  

  

Hittat ny vegetarisk produkt (nuggets).  

  

Gjort fläskfilégryta med purjo, majs, squash, lök, champinjoner, maizenamjöl, buljong, färsk rosmarin och röd paprika.

   

Druckit underbar cider.

   

Burit protes och ny protesbh för första gången i flera timmar!  Men det känns naturligt utan och får jag välja vill jag operera bort andra bröstet också. Man är som man är, eller hur?

  


Njutit med tjejerna Emma och Kitty. Har du sett någon sötare??Uppriktigt? Min lilla "vovve".   

  

  

  

Som en gräddbakelse är Emma i pälsen.  

 

 Önskar en bra helg.   

 
 
Ullis

Ullis

25 februari 2011 23:47

Hej! Oj vad du handlat. :)

Hoppas du får en bra helg. Själv ska jag jobba på hotellet. :)

http://www.ulliso.se/blog

budda

26 februari 2011 00:36

Japp, det blev en del. :)

Mysigt att arbeta på hotell.:)

Ha det bra Ulis.

 
mette med flock

mette med flock

26 februari 2011 06:26

vilka underbara virvlar ;) man smälter direkt.

http://www.flocken.bloggplatsen.se

budda

26 februari 2011 19:05

Tack! Jag håller med Mette. :)

 
Micke

Micke

26 februari 2011 12:15

Ojoj, jag tycker du gör inget annat än shoppar och handlar och har dig :)

http://kludd.se

budda

26 februari 2011 19:06

That´s me Micke! Tur du inte har en sådan partner. :)
Jag fick extra lön i form av sem.ersättning och övertidstimmar i pengar. :)

 
sussi

sussi

26 februari 2011 14:22

De var en massa de där. Vad fin blommkurkorna är! Ja endel är duktiga och far på jobbet när de är sjuka.. De vore bötfällas ..

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

26 februari 2011 19:07

Ja,komma och ´skryta´ med det dessutom. :(

 
Jennie

Jennie

26 februari 2011 18:28

Fy för vuxna människor med dåligt omdöme !! Själviskt tänkande !
Många gånger får vi barnen till oss på morgonen trots att dom kräkt kvällen innan eller har feber & dyl.. Alvedon i ungen så kan dom jobba ett par timmar innan vi ringer efter hem dom.
Blir så irriterad, det drabbar alla runt omkring !!

Krya på dig och hoppas det blir mysigt hos far !

http://missJennie.blogg.se

budda

26 februari 2011 19:07

Tack Jennie.
Jag hoppas jag slipper se vikarien (eller ännu hellre höra hans dravvel) på länge.

 
Anna

Anna

28 februari 2011 13:16

Oj, oj, oj, vad matkassar!
Cidern såg ritkigt god ut!

För att inte tala om grytan!

Och söta djuren sen då!

Hm... Måste erkänna... Blev rätt avundsjuk på dina tuttar! :D

// Många kramar

http://annalundberg.org

budda

28 februari 2011 14:17

Cidern var riktigt god Anna. 10 kr/flaskan på Ica. Mums.

Men Anna...haha. Lägg ner. *ler*
Har ju enbart en strut.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards