Budda

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Ejmis tipsade mig (tack!).

Av budda - 14 mars 2011 20:06

Handlingen i denna pocket utespelar sig i mina barndomstrakter och efter tips av ejmis och tidningen Misstänkt vill jag läsa deckaren som kom med posten i dag. Tack ejmis.  

  

Sveriges nya deckardrottning enligt Marcus Birro.


 
 
ejmis

ejmis

14 mars 2011 22:10

Hoppas du gillar den.
Ang. hundarna i bilen: Dom väntade snällt medans jag "roade mig" ;) Skönt med vovvar som älskar att åka/ligga i bilen.

http://ejmis.blogg.se

budda

14 mars 2011 22:29

Ja, många vovvar gillar bil. Jag frågade eftersom du skrev att du körde inom vetten innan du nådde hemmet. :) Värre på sommaren, när det är hett. :(
Söt hund du har. :)

God natt.

 
Jennie

Jennie

15 mars 2011 19:39

Har du läst Potensgivarna ??
Utspelar sig på Österlen-slätten. Lättläst pärm-till-pärm bok :)

http://missJennie.blogg.se

budda

15 mars 2011 19:52

Jag har alla av den författaren men har inte läst en enda (pocketversion).Undrar om de är utlånade ff? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards