Budda

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Fantastisk överraskning!

Av budda - 29 mars 2011 20:47

I dag kom ett sms och innan jag hann svara ringde Helena mig. Henne träffade jag på sjukhuset där vi båda var inlagda efter våra operationer i slutet på förra året. En till yrket sjuksköterska i min ålder. Vi fann varandra på avdelningen och har hållit kontakt sedan dess.   Hon blev hämtad på sjukhuset och körd hit där vi åt middag i hop och pladdrade ett par timmar. Så skönt att dela erfarenheter med henne.   Tack fina Helena, krya på dig. Vilken överraskning att få besök av dig.


Som ´alla´ säkert vet så dog björnbebisarna i dag. De fick ingen chans.

  


Nu skall jag ta itu med ett nageltrång. Det blir skönt efteråt.  


Tankar...

 
 
Anna

Anna

31 mars 2011 12:38

Härligt med besök från vänner!

// Kram

http://annalundberg.org

budda

31 mars 2011 23:29

Ja tack det är det. Hon är snäll. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards