Budda

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Jag har lagt undan den!

Av budda - 3 april 2011 17:56

Touchmobilen alltså. Jag blir stressad och ´tokig´ när det inte fungerar som jag vill (läs: jag inte kan) och det är så när man byter mobil så nu vilar den. Jag har en Experia 10 Pro (begagnad) i väntan på (?) en Iphone 5? Jag har inte lärt hur jag laddar upp bilder och det är en sämre kamera än den jag har i Ericsson W 995 så inga bilder för tillfället.


Dagen började med en timmes  promenad med sällskap av tonåringen, hade ärende på apoteket. En härlig tur fick vi.


Något roligare än i-landsproblemet mobil-bekymmer är att jag varit på bio med minstingen och sett filmen Never say never som handlar om talangen Justin Biebers liv. För en musikälskare som jag var det toppen. Avkoppling. Bra musik, kul show, intervjuer, fart och fläkt. Härliga gästartister såsom Miley Cyrus, mina gamla favoriter Boys II men, Jay Smith och Usher.   


Till kväll blir det varm smörgås. Först skall jag se klart andra halvleken på TFF- MFF. Allsvenskan är ju i gång.   



Ha en fin kväll.

 

 

Uppdatering: jag har bytt tillbaka till min vanlga lur. Är just nu  stressad och irriterad nog utan touchmobil och vad en ny mobil innebär.   

 
 
Micke

Micke

3 april 2011 22:05

Men vart ska du ladda bilder och så då? Menar du skriva/blogga här med den?

iPhone 5 finns inte, 4:an har nyss släppts :)
Hoppas irritationen släpper.

http://kludd.se

budda

3 april 2011 22:16

Käre Micke, jag skrev i väntan på Iphone 5, som lär komma i sommar. ;-p

Jag har den andra (gamla) igen. Orkar inte irritera mig och det är dessutom bättre kamera. :)

 
sussi

sussi

4 april 2011 08:01

De var klok av dig byta tillbaka. Så du slipper ett stress moment :)

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

4 april 2011 11:53

Absolut. Har nog med stress nu.

Tack Sussi.

 
Ingen bild

jasas

4 april 2011 08:19

Hihi. Det låter precis som när jag kom i kontakt med touch mobil för första gången :) Jag blev mer eller mindre galen.

Tänker på dig!

budda

4 april 2011 11:52

Tack för din förståelse. Då är det inte enbart jag... hehe.

 
Jasas

Jasas

4 april 2011 13:32

Nej du, det kan jag lova om att du inte är!!! Tog tid innan jag lärde mig tycka om den. Men sen skaffade jag mig en mycket bättre och då blev det lättare och nu kan jag inte tänka mig att ha en vanlig knapp-telefon! Så jag håller tummarna att du gillar 5:an sen! :)

http://jasas.se

budda

4 april 2011 13:37

Var nyss inne hos dig.

Vad har du fört lur nu Hanna? :)

 
Jennie

Jennie

4 april 2011 13:39

Hej !!
Härligt med vår !
Jag älskar min iPhone (4) bästa telefonen jag haft. Kan långt ifrån alla funktioner, det är en hel vetenskap.
William fick äntligen ta halsprov idag, visade halsfluss & vi har hämtat ( och tagit dos ett ) penicillin. Jag försökte få tid redan i lördags men fick rådet att avvakta. Är hemma tis & ons med honom nu. Ska passa på att putsa fönster ;)

Kram

http://missJennie.blogg.se

 
Ingen bild

viol

4 april 2011 15:19

Glad att titta in hos dig! Tänkt på dig.

Kram o goda tankar till dig:)

budda

4 april 2011 17:04

Heeej! :)

Tack!

 
Jennie

Jennie

4 april 2011 18:46

TIPS :D

http://www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=44198&productId=276109&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

http://missJennie.blogg.se

budda

4 april 2011 18:49

Jag skall kolla. Tack.

 
Nannis

Nannis

5 april 2011 19:54

Tänker på dig!

*kramar*

http://nannis.blogg.se

budda

5 april 2011 20:28

Tack detsamma!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards